Ważne: Strona http://www.praca.arvato.pl/ wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.
  Mapa strony    
Strona główna   ››   Praca   ››   USŁUGI FINANSOWE   ››   Stanowiska
rozmiar tekstu | A A A |
Stanowiska

Opis stanowisk w obszarze Usług Finansowych

Coach w Dziale Windykacji

Opis stanowiska, zadania:
  • odpowiedzialność za jakość oraz efektywność działań grupy konsultantów windykacji
  • coaching, udzielanie bieżącego feedbacku konsultantom
  • prowadzenie monitoringu rozmów oraz wystawianie kart monitoringów
  • budowanie pozytywnej motywacji w zespole
  • prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników
  • współpraca z koordynatorami
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • mile widziane 2 letnie doświadczenie w obszarze windykacji polubownej/telefonicznej
  • wiedza merytoryczna z zakresu prowadzenia procesów telefonicznej windykacji
  • doświadczenie w prowadzeniu coachingu i udzielaniu feedbacku
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • wysoka kultura osobista
  • optymizm, pozytywne nastawienie
  • ukierunkowanie na cel
 

Koordynator Działu Windykacji Polubownej
 
Opis stanowiska, zadania:
  • odpowiedzialność za zarządzanie grupą konsultantów windykacji
  • odpowiedzialność za jakość oraz efektywność działań podległej grupy
  • budowanie pozytywnej motywacji w zespole
  • wsparcie merytoryczne w zakresie prowadzonych postępowań windykacyjnych
  • nadzór nad obsadą, współpraca przy planowaniu grafików
  • kontrola jakości pracy konsultantów, prowadzenie feedbacków i coachingów
  • zarządzanie relacjami w grupie
Wymagania:
  • minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze windykacji
  • wiedza merytoryczna z zakresu zarządzania procesami windykacji cywilnoprawnej
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne
  • umiejętność motywowania zespołu
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • pomysłowość i kreatywność
  • ukierunkowanie na cel
  • zaangażowanie
 
 
Opiekun Klienta w Dziale Windykacji
 
Opis stanowiska, zadania:
  • budowanie relacji z Klientami (w szczególności poziom operacyjny)
  • koordynacja przepływu informacji między firmą a Klientami
  • nadzór nad realizacją postanowień umów
  • monitorowanie poprawności procesów oraz rozliczeń realizowanych dla Klienta
  • ścisła współpraca z działami operacyjnymi/wykonawczymi
  • reprezentowanie interesów Klienta wewnątrz firmy 
Wymagania:
  • umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z Klientami (mile widziane doświadczenie w windykacji lub/i obsłudze klientów biznesowych)
  • odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki ekonomiczne)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju.
 
Specjalista ds. Windykacji
 
Opis stanowiska, zadania:
  • kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikami (windykacja polubowna)
  • negocjowanie warunków spłaty należności
  • nadzór nad terminowością i dotrzymaniem ustalonego
  • harmonogramu spłat
  • aktualizacja danych o dłużniku w systemie
Wymagania:
  • doświadczenie w kontakcie z Klientem (mile widziane doświadczenie w windykacji)
  • mile widziana znajomość technik windykacji polubownej
  • umiejętność negocjacji
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • wysoka kultura osobista, asertywność, systematyczność, rzetelność
  • wykształcenie min. średnie
  • dobra znajomość pakietu MS Office.
 
Pracownik Działu Księgowości Dłużniczej
 
Opis stanowiska, zadania:
  • monitoring telefoniczny oraz mailowy dłużników
  • stały kontakt z odbiorcami w sprawie faktur i płatności
  • rozliczanie płatności i kompensat
  • prace księgowe (księgowanie faktur, wyciągów bankowych)
  • analiza kont odbiorców
  • prace administracyjno-biurowe
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (również licencjat lub student zaoczny)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel)
  • znajomość zasad rachunkowości finansowej
  • umiejętność telefonicznej obsługi klienta
  • samodzielność i skrupulatność w działaniu
  • odpowiedzialność, dokładność, systematyczność
  • komunikatywność oraz umiejętności negocjacyjne
     
Menedżer Kredytowy
 
Opis stanowiska, zadania:
  • analiza standingu istniejących i potencjalnych klientów
  • zarządzanie limitami faktoringowymi, monitoring należności
  • współudział w tworzeniu bieżącej polityki zarządzania dłużniczego
  • sporządzanie prezentacji na komitet kredytowy
Oczekiwania:
  • bardzo dobra znajomość finansów przedsiębiorstw i analizy finansowej
  • mile widziany 1 rok doświadczenia na stanowisku analityka kredytowego
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane kierunki finansowe)
  • dobra znajomość języka angielskiego, mile widziany język niemiecki
  • zdolności analityczne, skrupulatność, cierpliwość
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Podmiot odpowiedzialny za treści - Arvato Polska Bertelsmann 2018
Realizacja: Ideo
Powered by: CMS Edito