Opiekun Klienta – Dział Wsparcia Sprzedaży
Opis stanowiska, zadania:
- budowanie trwałych, stabilnych relacji z klientem
- rozwijanie zakresu świadczonych usług dla klientów oraz ustalanie zasad współpracy i warunków dodatkowych zleceń
- generowanie dodatkowej sprzedaży u klienta (up oraz cross – selling, nowy produkt)
- nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z klientami
- prowadzenie projektów optymalizacyjnych w ramach danego klienta
- odpowiedzialność za wynik generowany na kliencie
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego (preferowane),
mile widziane w branży contact center lub telekomunikacyjnej
- wysoka świadomość biznesowa, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
- umiejętność tworzenia i prowadzenia prezentacji
- dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- wykształcenie wyższe
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
Specjalista ds. Personalnych
Opis stanowiska, zadania:
- odpowiedzialność za całokształt zagadnień kadrowych (nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy, rozliczanie umów cywilno-prawnych)
- wprowadzanie i rejestrowanie danych źródłowych dotyczących czasu pracy: urlopy, zwolnienia lekarskie, delegacje, itp.
- kontakt z przedstawicielami administracji państwowej (PIP, ZUS, Urząd Pracy, Urząd Wojewódzki)
- wsparcie merytoryczne i obsługa Pracowników w powyższym zakresie
- współpraca z firmami zewnętrznymi w obszarach leasingu zewnętrznego
- sporządzanie statystyk i raportów kadrowych
- udział w naliczaniu wynagrodzeń dla pracowników
- udział w projektach z zakresu HR
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane w obszarze HR
- wysoka orientacja na Klienta wewnętrznego
- wiedza praktyczna z zakresu Kodeksu Pracy
- umiejętność rozliczania czasu pracy
- znajomość zasad zawierania oraz rozliczania umów cywilno-prawnych
- systematyczność, dokładność oraz konsekwencja w wykonywaniu powierzonych zadań
- odpowiedzialność oraz rzetelność
- umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich
- otwartość, entuzjazm oraz zaangażowanie
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- dodatkowym atutem będzie znajomość programu kadrowo-płacowego SAP
Specjalista ds. Rekrutacji
Opis stanowiska, zadania:
- przygotowywanie oraz prowadzenie projektów rekrutacyjnych
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych również w języku obcym
- badanie potrzeb kadrowych
- monitorowanie rynku pracy
- zarządzanie powierzoną dokumentacją
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi/ psychologia / socjologia
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
- znajomość pakietu MS Office
- doskonałe umiejętności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania czasem i pracy pod jego presją
- umiejętność komunikowania się i współpracy z pracownikami różnego szczebla
Pomoc księgowa
Opis stanowiska, zadania:
- rozliczanie zaliczek, delegacji, płatności kartami kredytowymi
- dekretowanie i opisywanie dokumentów
- prace administracyjne
Wymagania:
- podstawowa znajomość zasad księgowości,
- znajomość aplikacji MS Office
- wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunki finansowe)
- sumienność, dokładność
Pracownik administracyjny
Opis stanowiska, zadania:
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych w języku polskim, niemieckim, angielskim
- realizacja tłumaczeń
- zarządzanie powierzoną dokumentacją
- organizacja i obsługa spotkań biznesowych
- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji i materiałów na potrzeby codziennej pracy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
- znajomość pakietu MS Office
- doskonałe umiejętności organizacyjne
- umiejętność zarządzania czasem i pracy pod jego presją
- umiejętność komunikowania się i współpracy z pracownikami różnego szczebla
- rzetelność w działaniu i uczciwość w kontaktach z klientami i pracownikami
Recepcjonistka
Opis stanowiska, zadania:
- obsługa telefoniczna recepcji
- koordynacja korespondencji przychodzącej/wychodzącej
- zaopatrzenie biura
- organizacja spotkań biznesowych, obsługa gości przybywających na spotkania
- wykonywanie czynności w zakresie obsługi urządzeń biurowych
- wykonywanie bieżących czynności administracyjnych zleconych przez przełożonego
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie (mile widziani studenci zaoczni)
- komunikacja znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację telefoniczną i bezpośrednią
- wysoka kultura osobista
- dokładność i sumienność
- dobra organizacja pracy]
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- miła aparycja, uśmiech i pozytywna energia
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Administrator SAP
Opis stanowiska, zadania:
- wsparcie rozwoju SAP R/3
- konfiguracja i utrzymanie systemów SAP, administracja uprawnieniami
- wspieranie realizacji projektów informatycznych
- uczestnictwo we wdrożeniach systemu SAP
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość architektury SAP
- doświadczenie w instalacji systemu SAP oraz w utrzymaniu systemów
- wykształcenie wyższe informatyczne lub licencjat
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
- umiejętność analitycznego myślenia i planowania pracy
- komunikatywność, dyspozycyjność, odporność na stres
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w programowaniu SAP R/3 ABAP
- znajomość baz danych Oracle
- znajomość języka angielskiego