Ważne: Strona http://www.praca.arvato.pl/ wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.
  Mapa strony    
Strona główna   ››   Praca   ››   LOGISTYKA   ››   Stanowiska
rozmiar tekstu | A A A |
Stanowiska

Opis stanowisk w obszarze Logistyki

Magazynier
 
Opis stanowiska, zadania:
  • wykształcenie min. zawodowe
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych
  • doświadczenie w pracy w magazynie wysokiego składowania
  • zdyscyplinowanie
  • dyspozycyjność
  • zaangażowanie
  • komunikatywność
 
Komisjonowanie – Pakowanie - Obsługa Techniczna Hali
 
Opis stanowiska, zadania:
  • wykształcenie min. zawodowe
  • zdolności manualne
  • zdyscyplinowanie
  • dyspozycyjność
  • zaangażowanie
  • rzetelność
  • komunikatywność

 

Account Manager
 
Opis stanowiska, zadania:
  • ustalanie zasad współpracy i negocjowanie warunków dodatkowych zleceń z Klientem
  • nadzór nad realizacją postanowień umów z Klientem
  • ścisła współpraca z działami operacyjnymi/wykonawczymi
  • monitorowanie poprawności procesów oraz rozliczeń realizowanych dla Klienta
  • odpowiedzialność za finansowy wynik projektu i bieżąca kontrola rentowności realizowanych usług
  • rozwijanie zakresu usług świadczonych dla Klientów (cross selling usług )
  • budowanie trwałych i stabilnych relacji z Klientem na wielu poziomach
  • reprezentowanie interesów Klienta wewnątrz firmy
  • aktywne poznawanie struktury organizacyjnej, realiów działania i potrzeb Klienta oraz rynku, na którym działa Klient
 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi Klienta i/lub prowadzeniu projektów
  • dobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z Klientami, przygotowywanie ofert, prowadzenia prezentacji oraz negocjacji
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz samodzielność w działaniu
  • odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w realizacji usług w branży: logistyka, direct marketing, programy lojalnościowe
 
Specjalista ds. Zakupów i Kreacji Nagród
 
Opis stanowiska, zadania:
  • proponowanie i wyszukiwanie nowych prezentów (produktów i usług) do katalogów nagród programów lojalnościowych i motywacyjnych z uwzględnieniem trendów panujących aktualnie na rynku i w oparciu o potrzeby Klientów,
  • nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowych, utrzymywanie bazy dostawców,
  • negocjacje warunków handlowych i umów z dostawcami,
  • kontrola i planowanie stanów magazynowych, wykonywanie zamówień i zwrotów,
  • kontrola realizacji umów przez dostawców oraz składanie reklamacji,
  • wdrażanie nowych usług we współpracy z innymi działami firmy,
  • inne zakupy towarów i usług w miarę potrzeb, tworzenie raportów
 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
  • min. 1-roczne doświadczenie w pracy w Dziale Zakupów lub w agencji reklamowej lub przy tworzeniu programów lojalnościowych
  • kreatywność, pomysłowość, umiejętność samodzielnej pracy, bardzo dobra organizacja, myślenie poza schematami, pasja twórcza
  • znajomość rynku/dostawców oraz obowiązujących trendów w zakresie nagród dla programów lojalnościowych i motywacyjnych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • mile widziana znajomość systemu SAP (moduł MM)
  • dobra znajomość pakietu MS Office: Excel, Power Point, Outlook, etc.
 
Asystent/Specjalista ds. rozwoju i sprzedaży rozwiązań IT
 
Opis stanowiska, zadania:
  • aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych oraz bezpośrednia sprzedaż rozwiązań IT
  • wsparcie merytoryczne w/z IT Działów Sprzedaży
  • rozpoznawanie wymagań i potrzeb klientów
  • przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych
  • rozwijanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi
  • prowadzenie projektów wdrożeniowych
  • raportowanie przeprowadzonych działań
 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe informatyczne
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość narzędzi CRM, DMS, ERP
  • doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT
  • znajomość metodyk prowadzenia projektów
  • umiejętność nawiązywania relacji i negocjacji z klientami wysokiego szczebla zarządzania
  • kreatywność oraz determinacja w osiąganiu założonych celów
  • dobra organizacja pracy, samodzielność i profesjonalizm w działaniu
  • otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywania kontaktów
  • mile widziana wiedza z zakresu zamówień publicznych
 
Business Development Manager
 
Opis stanowiska, zadania:
  • sprzedaż usług outsourcingowych związanych z Archiwizacją, realizacja zaplanowanego obrotu
  • aktywne pozyskiwanie oraz samodzielne zarządzanie dużymi projektami sprzedażowymi
  • nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
  • analiza potrzeb Klientów oraz projektowanie dedykowanych rozwiązań
  • kreowanie i nadzór nad realizacją nowych możliwości rozwojowych spółki zgodnie z ustaloną strategią i celami sprzedaż,
  • tworzenie ofert handlowych oraz przetargowych, negocjowanie warunków współpracy
 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą usług B2B (preferowane doświadczenie w sprzedaży i wdrażaniu rozwiązań BPO w zakresie Archiwizacji, zarządzania dokumentami i danymi)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • wysoka orientacja na sprzedaż i Klienta
  • dojrzałość biznesowa, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • umiejętność analizowania danych rynkowych
  • umiejętność tworzenia ofert handlowych, przetargowych oraz prezentacji
  • kreatywność, inicjatywa i konsekwencja w działaniu
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski
Podmiot odpowiedzialny za treści - Arvato Polska Bertelsmann 2018
Realizacja: Ideo
Powered by: CMS Edito