Ważne: Strona http://www.praca.arvato.pl/ wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.
  Mapa strony    
Strona główna   ››   Praca   ››   CONTACT CENTER   ››   Stanowiska
rozmiar tekstu | A A A |
Stanowiska

Opis stanowisk w obszarze Contact Center

Konsultant telefonicznej obsługi klienta obcojęzycznego

  • Niemiecki
  • Rosyjski
  • Ukraiński
  • Hiszpański
  • Portugalski
  • Włoski
  • Francuski
  • Angielski
  • Węgierski
  • Czeski
  • Arabski
 
Opis stanowiska, zadania:
 
Osoby zatrudnione na tym stanowisku są odpowiedzialne za obsługę infolinii realizowanych dla światowego lidera branży technologii informatycznych. W zależności od infolinii praca Konsultanta polega na wspieraniu użytkowników oprogramowania komputerowego, użytkowników internetowego sklepu z aplikacjami lub osób zainteresowanych wysoko wyspecjalizowanymi szkoleniami z zakresu IT. Obsługa Klienta odbywa się drogą telefoniczną, mailową oraz za pośrednictwem czata. Od kandydatów nie wymagamy żadnej wiedzy specjalistycznej gdyż do pracy przygotowują profesjonale szkolenia wdrażające.
 
 
Wymagania:
  • biegła znajomość jednego z języków: niemiecki, rosyjski, ukraiński, hiszpański, portugalski, włoski, francuski, angielski, węgierski, czeski, arabski
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • komunikatywność i umiejętność pracy w grupie
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • nienaganna dykcja
 
 
Doradca Klienta ds. Wsparcia Technicznego
 
Opis stanowiska, zadania:
 
Osoby zatrudnione na tym stanowisku są odpowiedzialne za telefoniczne i mailowe udzielanie wsparcia technicznego Klientom infolinii w zakresie oferowanych usług i produktów IT.
 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe w obszarze IT lub udokumentowane doświadczenie w tym zakresie
  • bardzo dobra znajomość systemu Windows Vista lub Windows 7
  • dobra znajomość oprogramowania MS Office 2007/2010
  • znajomość architektury i budowy komputerów osobistych
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • mile widziane doświadczenie w pracy z MAC OS i MS Office 2011
     

Trener Wewnętrzny

Opis stanowiska, zadania:
 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za określanie potrzeb szkoleniowych, przygotowywanie i opracowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń grupowych i indywidualnych oraz kontrolę efektywności działań szkoleniowych.
 
Wymagania:
 
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
  • praktyczna znajomość technik szkoleniowych
  • doświadczenie w zakresie diagnozowania potrzeb szkoleniowych
  • doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • zaangażowanie i entuzjazm w działaniu
  • samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu bieżących zadań
  • dobra znajomość obsługi komputera (Word/ Excel/ Outlook)
 
Koordynator Grupy
 
Opis stanowiska, zadania:
 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za zarządzanie i monitorowanie pracy podległego zespołu, tworzenie
i aktualizowanie grafików, realizowanie standardów ilościowych i jakościowych, rozwój i motywację podległego zespołu oraz optymalizację pracy projektu.
 
Wymagania:
 
          umiejętność sprawnego zarządzania zespołem (mile widziane wcześniejsze doświadczenie w bezpośrednim kierowaniu zespołem)
          dobra znajomość języka angielskiego
          umiejętność efektywnej komunikacji interpersonalnej
          umiejętność analitycznego myślenia
          samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu bieżących zadań
          wysoka kultura osobista
          chęć dokształcania się i ciągłej optymalizacji procesów operacyjnych
          bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word/Excel/Outlook)
 
Coach
 
Opis stanowiska, zadania:
 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za ocenę i opiniowanie poziomu prowadzonych przez Pracowników rozmów i e –maili, przeprowadzanie rozmów coachingowych, wspieranie i motywowanie indywidualnego rozwoju konsultantów, tworzenie efektywnych rozwiązań problemów związanych z jakością oraz przygotowywanie raportów i zestawień.
 
Wymagania:
 
  • zdolności dydaktyczne, umiejętność efektywnego przekazywania wiedzy oraz udzielania informacji zwrotnych
  • biegła znajomość jednego z języków: niemiecki, rosyjski, ukraiński, hiszpański, portugalski, włoski, francuski, angielski, węgierski, czeski, arabski
  • doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • nastawienie na cel
  • zaangażowanie i entuzjazm w działaniu
  • samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu bieżących zadań
  • dobra znajomość obsługi komputera (Word/ Excel/ Outlook)
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu coachingów w branży Call Center

 

Podmiot odpowiedzialny za treści - Arvato Polska Bertelsmann 2018
Realizacja: Ideo
Powered by: CMS Edito