Ważne: Strona http://www.praca.arvato.pl/ wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.
  Mapa strony    
Strona główna   ››   Baza wiedzy
Baza wiedzy
Najpierw słuchaj, potem mów
06-05-2013
W życiu mamy do dyspozycji kilka zmysłów.Służą nam one do odbierania bodźców z otoczenia, ale również do komunikowania się. Dzięki nim słyszymy, mówimy, czujemy, dotykamy, widzimy. Potrafimy wykorzystać je wszystkie w każdej sytuacji? Wydaje się, że w call center istotne są tylko dwa z nich. Czy na pewno?
Tajemnice sukcesu
15-03-2013
Każdy z nas jest żądny sukcesu. Codziennie próbujemy dowiedzieć się od innych, jak osiągnąć sukces. Tylko, czy sukces innych będzie także naszym? Czy sposób, w jaki inni osiągnęli sukces, będzie dobry dla Ciebie?
KPI, czyli czego oni ode mnie właściwie chcą?????
29-07-2011
Zastanawiasz się nad pracą w contact center?
Udzielanie informacji zwrotnej
20-05-2011
Czy wiesz dlaczego udzielanie Pracownikom informacji zwrotnej jest tak ważne i zaczyna być dominującym stylem zarządzania w wielu firmach?
poprzednia strona   |   1  ...  1 | 2
Podmiot odpowiedzialny za treści - Arvato Polska Bertelsmann 2018
Realizacja: Ideo
Powered by: CMS Edito