06-05-2013
W życiu mamy do dyspozycji kilka zmysłów.Służą nam one do odbierania bodźców z otoczenia, ale również do komunikowania się. Dzięki nim słyszymy, mówimy, czujemy, dotykamy, widzimy. Potrafimy wykorzystać je wszystkie w każdej sytuacji? Wydaje się, że w call center istotne są tylko dwa z nich. Czy na pewno?
15-03-2013
Każdy z nas jest żądny sukcesu. Codziennie próbujemy dowiedzieć się od innych, jak osiągnąć sukces. Tylko, czy sukces innych będzie także naszym? Czy sposób, w jaki inni osiągnęli sukces, będzie dobry dla Ciebie?
29-07-2011
Zastanawiasz się nad pracą w contact center?
20-05-2011
Czy wiesz dlaczego udzielanie Pracownikom informacji zwrotnej jest tak ważne i zaczyna być dominującym stylem zarządzania w wielu firmach?
Podmiot odpowiedzialny za treści - Arvato Polska 2019